Alapítványunk adószáma: 18891120-1-18 Számlaszáma: 11747006-20197746

Erdei iskola- Rózsaszentmárton

A Gyermekláncfű Kézműves, Oktatási és Környezetnevelési Egyesület által kiírt „Menjünk együtt erdei iskolába” pályázatára benyújtott pályázatunk nyert, így 2019.05.27- 2019.05.31. között erdei iskolai táborozáson vettünk részt Rózsaszentmártonban.

1. nap: 2019.05.27.

Kora reggel indultunk az iskolából. Kisbuszokkal Szombathelyre vittek bennünket, majd vonattal Budapestre utaztunk. Minden gyerek nagyon izgatottan várta a vonatozást. Budapestről Hatvan városába érkeztünk, onnan pedig busszal Rózsaszentmártonba. A Rózsa Vendégházban kedves fogadtatásba részesültünk, elfoglaltuk a szálláshelyünket, megebédeltünk, majd sétáltunk a faluban. Délután kézműves foglalkozáson vettünk részt, ahol gyönyörű karláncokat, hajpántokat, nyakláncokat készítettünk. A vacsorát vártuk, mikor megeredt az eső és nagyon szomorúak voltunk, mert az éjszakai túra emiatt elmaradt. A mai nap kellemesen elfáradtunk, ezért a közös napi beszélgetés, éneklés után korán ágyba bújtunk.

2. nap- 2019.05.28.

A rossz időjárás miatt sajnos nem tudtunk külső terepre menni, de Pista bácsi és Judit néni a táborban mindent elmagyarázott a búzaszemről, az aratásról, a kenyér előállításáról. Az elkészített kenyértésztából (amíg kelt énekeltünk), mindenki elkészítette a maga kenyérlángosát, amit jóízűen elfogyasztott. Délután a fazekas mesterséget gyakoroltuk. Csodálatos anyagedénykéket, emlékeket készítettünk. Ma már a hosszú túránk nem maradt el.

3. nap: 2019.05.29.

A mai tervezett foglalkozás a mézeskalácskészítés és méhészet látogatása volt. A gyerekek már izgatottan várták a vendéglátóinkat. Az Ő irányításukkal reggeli után el is kezdődött a munka. Négyes csoportokban sütöttük a mézeskalácsokat, majd mindenki kidíszítette. Ebéd után kisétáltunk a méhészetbe, ahol bemutatták nekünk a dolgos méhecskék munkáját. A hosszú séta sajnos ma ismét elmaradt, mert eleredt az eső, és csak esett, és esett…

4. nap 2019.05.30.

Reggel esett az eső, izgatottan figyeltünk az időjárás jelentést, hiszen a mai napra hosszú kirándulást terveztünk. Úgy döntöttünk, hogy elindulunk. Autóbusszal Egerbe utaztunk. Az időjárás itt már kegyes volt hozzánk, felhős volt ugyan, de nem esett, ezért felfedeztük Eger városának történelmi emlékhelyeit. Fagyiztunk, emléktárgyakat vásároltunk. Kellemesen elfáradtunk.

5. nap 2019.05.31.

A mai nap reggelén összepakoltunk és korán elindultunk hazafelé. Utunkat megszakítottuk Budapesten, hogy felejthetetlen élményekkel ajándékozzuk meg a gyerekeket. Metróval, elektromos kisautóval közlekedtünk és természetesen hosszú sétával fedeztük fel Budapest nevezetességeit.

Nyitvatartás

Intézményünk a tanév ideje alatt vasárnap 16 órától (kollégiumi beköltözés miatt) tart nyitva péntek délután 18 óráig.

A hivatalos ügyek intézésére munkanapokon 7 óra 15 perctől 16 óráig van lehetőség.